رزقرمز
رزقرمز

رزقرمز

همنفسم

پاییز ، نارنگی ، چای تازه دم ، انار ، بوی دارچین ، نمِ بارون ،

غمِ نمناکِ توی گلو ، صدای شُرشُر ناودون ،

تنهاییــــــــــــ . .

گرمای آتیش.. آغوش گرم

” تــــــــو “ ..

صدای باد تو دل درختها.. دستهای گره کرده من ، ” تــــــــو 

و دستهای ” تــــــــو “ ..

هرم نفسهام رو گودی گردنت..

میدانی

بی  ” تــــــــو “

پاییز مرا می شکند.....!!!!

 


برایت آسمانی خواهم کشید

پُر از ستاره های همیشه نورانی..

 ” تــــــــو “ 

در کنار من روی ابرها..

من غرق آن همه مهربانی..

” دوستتـــ دارمـــ “

همنفسم...

آخرین جمله


از من نپرس چقدر دوستت دارم ،

اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور 

” تــــــــو “  نیست

ﻣﻦ ﻫﻢ ﮐﺎﻧﺪﯾﺪﺍ ﺷﺪﻡ ولی

ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﯿﺰﯼ

ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﭘُﺴﺘﯽ ﻭ ﻣَﻘﺎﻣﯽ

ﻣﺮﺍ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﻫﺎ ﺭﺍﯼ ﻧﯿﺴﺖ !

کافی است ﺗﻨﻬﺎ 

” تــــــــو “

ﻣﺮﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﯽ ؛

ﮐﺎﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﺳﺖ

ﺑﯿﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﭘﯿﺮﻭﺯﻡ ﮐﻦ...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.